mandag 12. oktober 2015

my planner - week 42

Jeg har blitt bitt av plannerbasillen. For meg er denne almanakken både en avtalebok, men og en dagbok. Jeg skriver litt om hva vi har gjort hver dag og.Har laget det siden skolen startet opp igjen.

Tenkte jeg skulle legge ut denne uka fra min almanakk. Tema er høst.

Jeg har brukt følgende:
* bazzill
* Autumn multibox by Chris Cairns
* EC Fall Week by Rhea Laura Bjerke Bush
* Free printable Fall Washi tapes and Stickers by printthistoday
* Fall themed Washi tapes by printthistoday
* Fall – Dark Hues Printable by MissPlans
* Printable Fall Planner Stickers! by BrinaLoveXoXo
* Little Foxes Journaling Cards by Vintage glam studio
* daglige gjøremål by me
* bånd
* binders

begge sider med daglige gjøremål og hvor jeg skriver opp hva vi har til middag hele uka.
 Første del av uka, før jeg noterer inn avtaler og hva vi har gjort denne dagen.
siste del av uka og med en hjemmelaget binders.

takk for at du tok turen innom!!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, og tusen takk for at du legger igjen en koselig kommentar.